179

Okej, nu är alltså klockan 08.40 och Ron är fortfarande inte klar, gissar på att jag kommer missa hela första lektionen, men medtanke på att det är video så spelar det ingen roll. Men imorn måste jag verkligen gå för då har jag test. Men det borde nog gå bra, jag har ju ett A i den klassen även fast jag aldrig har pluggat så jag litar på min inre smarthet i det här läget. Skulle inte ha något emot att missa lunchen också, eftersom att jag antagligen kommer behöva käka själv eller hitta någon av mina små vänner. Vi får se hur det går.
Idag är det även första gången på himla länge som jag slipper ta med mig alla fotbollsgrejerna till skolan, känns så tomt utan en fet ryggsäck, men på ett bra sätt!

Nu känner jag att det blir ovärt att åka så att vi kommer till första lektionen när det bara kommer vara tjugo minuter kvar, så jag kommer nog föreslå att vi ska skippa hela första lektionen och brunch så att vi kommer till block 2. Hoppas Ron går med på det! To be continued ..



Såhär ser mitt hår ut idag, jag älskar att få bort luggen för den irriterar mig alltid!


Comments

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0