124

Hej! Nu har jag precis kommit tillbaka från min fotbollsmatch. Det gick tyvärr inte så bra, vi förlorade med 2-1. Vi hade vunnit om inte domarna hade dömt bort ett av våra mål. Menmen, vår första förlust .. Inte alls kul. Men det tar vi igen nästa match på fredag Titans!
Hade en relativit bra dag i skolan. Det var ganska lungt, inte alltför mycket att göra. Men det blir antagligen annorlunda nästa vecka. Veckan innan jullovet brukar alltid vara hektiskt, lärarna vill sätta betyg innan lovet osv. Men nu är det bara 17 dagar kvar tills jullovet. Och sen kommer en massa saker hända, först julafton såklart sen min sjuttonde födelsedag. I januari ska jag till Hawaii och sen kanske det blir en till resa i februari. Och sen är det bara fyra månader kvar tills min älskade hemgång. Jag hoppas tiden kommer gå snabbt efter vintern, så att jag får komma hem. Nu ska jag ta en snabb dusch och sen plugga lite. Har en uppgift i video och sen ska jag plugga till mitt kemi test imorn. Jag kan faktiskt ärligt säga att jag har koll på kemin just nu. Det vi håller på med just nu hade jag i åttan / nian, vilket gör att jag har ganska bra koll på vad vi gör just nu, så det ska nog inte ta alltför lång tid.
Mia är här och innan jag gör något annat så har jag lovat att sätta upp polkagrisar i granen, så det ska jag gå och göra nu. Ska lägga upp dagens outfit också.
Hoppas ni sover got därhemma, Puss!


Comments

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0