113

När jag kom hem igår så gick jag å la mig nästan direkt och jag somnade på en gång, men sen under natten så har jag vaknat flera gånger pga. jag har inte kunnat andas eller så har min förskylning bara varit för mycket. Nu har jag vaknat. Min hår är ofräscht, har inte duschat sen i fredags. Trött, hunrig, shit jag är verkligen det hela tiden! Min nästa är täppt, jag vill bara ligga i sängen hela dan. Men nejnej, idag ska vill till Apple Hill, vad nu det är (?) Och det kommer ta upp hela dagen .. Satt jag kommer inte få vila nått överhuvudtaget tyvärr. Jag kommer nog inte gå till skolan imorgon. Pallar inte sitta å va cp sjuk i skolan .. Men nu måste jag sätta på mig kläder osv. Hörs när jag kommer hem sent ikväll!


Comments
Posted by: Jenny

jättefin blogg! kika gärna in i min blogg och kommentera gärna jennytaa.devote.se! Ha en fortsatt bra kväll kram!♥

2011-12-04 @ 19:07:27
URL: http://jennytaa.devote.se

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0