298

Kom för ett tag sedan hem från träningen. Fick reda på att vi har en match imorn mot alla de gamla varsity spelarna från tidigare år. Jag är taggad för att vi får spela match istället för konditionsträning som vi normalt har på fredagar. Men otaggad eftersom alla kommer träffa sina gamla kompisar och jag känner ingen, satt ah inte så värst kul kanske. Menmen, jag berättade även för Coach att jag inte kommer till träningen på måndag pga LA och ah han var allt annat än glad. Men jag kommer åka till solen så jag är rättså glad! På söndag / måndag kommer det vara 27-28 grader på dagen, kallare på kvällen. Men det betyder att man kan ha shorts på dagarna!!! Wehoo.

Sarah kom precis hit och frågade om jag ville sitta barnvakt igen, för hon måste jobba. Hon jobbar på In & Out, vilket är en snabbmats kedja med hamburgare, typ donken fast godare! Och hon jobbar framtills 01.00 på helgerna, fett sämst. Men aja, satt ska över till de om nån timme och passa kidzen.

Nu är det min födelsedag i Sverige, så Grattis på födelsedagen Emma!


Comments
Posted by: Mamma

GRATTIS PÅ 17-ÅRSDAGEN. Love U.

2011-12-30 @ 07:02:00

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0