97

Idag så hade jag fotbollsmatch och vi vann igen, med ganska mycket. Tappade räkningen på hur många mål vi gjorde, haha! Tyvärr så gjorde inte jag mål, men jag hade sjukt roligt med alla brudarna så det spelar ingen roll. När jag kom hem så var min blogg konstig och man kunde inte gå in på den, det stod att det var fel för tillfället, men nu så började den funka igen, wohoo! Lycklig. Men när jag kom hem från skolan så kollade jag på Santa Claus och efter det så duschade jag. Sen ringde Shiomi mig på facebook med lite chockerande nyheter. Tidigare idag flyttade hon till Newman, vilket är en stad mer än två timmar härifrån och jag vart grymt chockad! Hon klarade visst inte av att bo kvar i sin familj och hon kommer aldrig mer flytta tillbaks till Fremont. Nästa vecka ska hon byta skola och sen kommer jag nog aldrig mer träffa henne .. Feta depressionen



Miss you already!


Comments

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0