99

Äntligen fredag och helg! Kom precis hem från skolan / fotbollsträningen. Idag hade vi bara konditionsträning, satt jag är rättså död! Men jag vet att det kommer bli skönt i efteråt när jag får fett bra kondition, satt jag é int bitter. Såg precis att min käre mor blev rånad på sin plånbok igår, fyfan för den som gjorde det! I hate you.
Jag känner att jag håller på att bli sjuk, mina ögon och min näsa bara rinner plus att jag har ont i halsen, tyvärr! Satt jag ska försöka bli bättre nu i helgen för jag har match på tisdag och torsdag och jag vill verkligen inte missa dom!! Har förresten bestämt mig för att bli nyttig, (det röda krysset). Hahahahah, Ellz vi får väl se hur det går den här gången .. Nu ska jag iallafall dricka ett glas med mjölk och kolla på del 2 av julkalendern. Hoppas ni där hemma hade en bra fredag!



Comments

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0