105

Nu ska jag gå å lägga mig. Är trött och klockan är mycket. Imorn blir det inte mycket sovmorgon, ska nämligen ut och julhandla imorn. Jag känner att det är bäst att göra det nu istället för i sista minuten. Blir nog en del presentkort till värdfamiljen. Är sämst på att köpa julklappar satt kommer nog vara tråkig i år, plus jag bryr mig inte så värst mycket om vad jag ger dom, bara jag får nått tillbaks, haha! Nemen, helt ärligt. Jag ger bara de julklappar för att jag känner att jag måste. Men så då vet ni mamma / pappa att det kommer gå åt lite pengar imorn, men det är ju julklappar. Ska försöka att köpa för så lite som möjligt. Men iallafall, måste upp runt åtta imorn, för vi ska åka superdupermega tidigt. Blir väl till att sova påvägen till Pleasenton, där den feta gallerian vi ska till ligger. Satt nu måste jag sova, hörs imorn! Blir väl inte så mycket blogg imorn, för jag kommer vara busy hela dagen med shopping, men ni får se alla grejerna när jag kommer hem. Puss!


Comments

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0