152

Det var inte speciellt kul, ingen god mat och jag var astrött. Jag sov i bilen påvägen dit och hem, det var faktiskt jätte skönt! Nu är jag äntligen hemma. Det roligaste på kvällen var påvägen hem då vi stannade på In and Out, en restaurang som har de bästa hamburgarna! Så började Atha (farmor) att sjunga julsånger ashögt och ah det var roligt! Hahaha garvade sönder. Imorn ska jag hem till Rebecca för att göra våran final video för video klassen. Vi ska även kolla på Sharks matchen imorn. Hörs imorn när jag vaknar. Puss!


Comments
Posted by: Mamma

Men det blev ju ganska bra ändå. Kul med Rebecca. Lycka till med videon. Jag är lite nyfiken på hur brorsorna ser ut. Lite bilder kanske?

2011-12-10 @ 16:59:14

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0