290

Godmorgon på er! Vaknade av mig själv halv tio idag så nu är mitt dygn tillbaks på normal bra tid. Vilket är skönt! Har precis skypat en snabbis med Amanda, dock blev det alldeles för kort tid!! Imorn kör vi igen, haha. Nu ska jag gå och äta lite frulle, jag hoppas vi har cappuccino kvar .. Sen ska jag väl mysa lite i sängen framtills min träning drar igång. Puss!

Juste, skulle nämna också att jag har fått ett litet jobb här i USA. Ingenting stort, men jag ska jobba med Excel och skriva upp massa nummer och grejer för Rons gamla kyrka i Stockton. Kommer tjäna $10 per timme och det Ron sa att det kommer säkert ta 5-7 timmar. Satt det blir lite cash som jag kan använda i Hawaii eller i New York. Wehå '


Lägger in en gammal bild ifrån skolan. Saknar verkligen inte det stället .. Men haha, kolla på Stephanie, alltid så fotogenisk av sig.

Comments
Posted by: Emma

Test

2011-12-28 @ 20:20:39
URL: http://wavinflags.blogg.se/

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0