134

Innan jag berättar om hur awesome min fotbollsträning var idag, så ska jag börja med att berätta att hela förra veckan så kom jag försent till min första lektion. Och jag hade inte varit arg om jag visste att det var mitt egna fel, men nu är det faktiskt så att det är Caitlins fel och därför blir jag grymt förbannad! Varje jävla morgon går hon upp försent och sen tar hon jätte lång tid på sig att käka, fixa håret osv. Jag är klar tjugo minuter innan skolan börjar och om vi åker en kvart / tio minuter innan vi börjar så hinner vi. Men såklart är ju inte hon klar förrän klockan är 07.55 och vi börjar 08.00. Vi kommer till skolan vid 07.57 hon hinner springa till sitt klassrum och komma i tid, men lilla jag har min första lektion i ROP vilket är byggnaden bredvid skolan och det tar mig tre minuter att gå dit och jag springer aldrig till skolan, det gör jag bara inte! Så därför är jag skit förbannad på henne, bara för att hon inte bryr sig och äsch hon är bara äcklig! Och imorse så blev jag argare än vanligt för anledningen till att vi var sena var för att de kläder hon skulle ha på sig var i torktumlaren. Jag bad henne ta på sig något annat eftersom vi var tvungna att åka, men nejnej hon skulle banne mig ha på sig sin fula tjocktröja och jeans. Hon skryter alltid om hur mycket kläder hon har och blabla, men så använder hon bara två plagg (!?)

Men nu till något roligare. Min fotbollsträning idag var så himlans rolig. Hade askul med alla brudarna och nu ah den var bara grymt härlig! Har inte skrattat som jag gjorde idag på länge. Jag lärde alla svordomar på svenska och de tyckte det var fett roligt och ah hahaha, fett kul hade jag!

Nu sitter jag och äter en asgod smörgås som Ron hade köpt. Mmm, godaste mackan på länge!!



Comments

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0