93

Är sjukt irriterad och förbannad just nu.
Nu har jag foto, vilket betyder att jag kan blogga, woho! Tänker nog bara sitta inne idag, för det är svinkallt därute och det blåser så in i helskotta. Sen vill jag bara sitta inne och inte prata med någon för jag är på relativt dåligt humör. Alla på den här skolan är helt cp, inkluderat min familj. Orkar inte med någon överhuvudtaget. Alla är störda och bara sjukt konstiga. Blir skit irriterad på folk som kommer fram och behandlar mig som ett jävla retard. Vafan, jag är inte dumihuvudet. Jag är så förbannad irriterad på allt & alla! Vill bara gå tillbaks till huset där jag bor, lägga mig i sängen och kolla på film! Ikväll så börjar ABC Family 25 days of Christmas, så varje kväll kommer det vara en julfilm på tv, vilket gör mig super glad! Ikväll är det Santa Claus som gäller, den filmen är bajsbra! Satt jag ska nog kolla på den efter min match.


Comments

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0