185

Något som jag alltid gör är att ta fel på tiden. Eller egentligen tog jag inte fel på tiden, jag hade rätt från början men sen av några få anledningar så trodde jag att det var en annan tid. Varje dag så ropar en tjej upp vad som händer kring kennedy när det gäller sport osv. Och idag så sa hon att det var en tjej fotbollsmatch idag klockan 18.45 och inte 19.45. Sen så stod det även på schemat att vi skulle samlas 17.45. Men det visade sig att båda två hade fel, matchen börjar inte förrän 19.45 och ah, jag är klar redan nu .. Menmen, jag kommer iallafall vara i tid. Super!


Comments
Posted by: Rebecca

så kan det gå :P

2011-12-14 @ 04:10:46
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0