203

Hej på er!

Jag har inte kunnat blogga på hela dagen för att jag har varit upptagen och internet har inte fungerat. Faktiskt så fungerar det inte nu heller men jag använder grannens internet, hehe oopsi.
Skolan var över ganska snabbt och sen var det iväg till konditionsträningen. Det var en kort träning idag för vi i Varsity hade bestämt oss för att ha Team Bonding, med lite pizza & film.
Efter träningen så åkte jag hem och tog en snabb dusch. Sen åkte jag å hämtade upp Danica och vi drog till Tori. När vi kom dit så var det middag direkt och efterrätt också. Cupcakes och cookies. Pepsi med 8kalorier i hela 2liters flaskan, helt sjukt?! Vi kollade på Friends with Benefits och ah den filmen var faktiskt bra. Huvudrollerna är Justin Timberlake och Mila Kunis. Hon är så sjukt snygg! Helt ofattbart .. Haha, vi bakade kakor också, fast vi tappade bort tiden och lyckades bränna dom. Det bara röka som satan och lukta bränt. Som tur va hann vi öppna dörrar / fönster innan brandalarmet gick vi igång. Haha, men jag hade skit kul. Och det var soft att hänga med brudarna utanför planen. Nu ska jag kolla på Criminal Minds och sen sova.
Imorn blir det Christmas in the Park med värdfamiljen.
Har fortfarande inte fått mitt paket och nu börjar jag oroa mig för att det aldrig kommer komma ..
I helgen ska jag försöka skypea med Elli & Familjen. Såklart jag kan göra tid för mina favoriter.

Ha en bra lördag Sverige!


Comments
Posted by: Anonym

allt bra ? :)

2011-12-17 @ 10:55:03
URL: http://welife.blogg.se/

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0