281

Nu är Roos borta. Kom alldeles nyss tillbaks från att ha lämnat av henne på flygplatsen. Sista gången jag fick se henne på ett bra tag. Vi har dock planerat att åka till varandra i framtiden. Vi bor ju trots allt ganska så nära varandra. Men iallafall .. Hon såg så glad ut när hon åkte och söt var hon också. Jag blev faktiskt riktigt avensjuk på att det var hon som gick igenom säkerhetskontrollen och inte jag. Nu blev jag super taggad på att åka hem, träffa familjen, alla kompisar. Låter ju så underbart! Jag kommer sakna Roos, jag menar hon är ju en av de få vettiga människorna i detta land. Roos har alltid känts som hemma för mig. Och nu är hon borta .. Kan knappt förstå det ännu. Känns, ursäkta uttrycket, förjävligt att hon har åkt hem faktiskt. I'll miss you dude!

Ron ska skjutsa mig till New Park Mall klockan tio, så jag tänker strunta i min lilla "nap" och istället dygna denna vackra 27december. Första gången jag faktiskt kommer lyckas med att dygna, eftersom jag inte har något annat val. Jag måste få mitt dygn tillbaka till det normala läget, och detta är det enda sättat att få det. Så dags att dygna!!

L i t e  b i l d e r  f r å n  f l y g p l a t s e n .



There she goes. See you later bro'

Comments

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0