177

Glad Lucia! Hade helt missat att det var det idag. USA firar ju inte Lucia, så den trettonde är bara en vanlig dag tyvärr. Men som tur är har jag facebook som påminde mig om att det faktiskt är en liten högtid idag! Såg en bild på min gamla skolas luciatåg, mycket fint må jag säga. Klockan är nu 07.30 och i vanliga fall så skulle jag vara i fullgång med att fixa mig osv, men idag kan vi inte få skjuts förrän 08.30 så vi fick lite sovmorgon. Vilket uppskattas! Det är alldeles för kallt för att gå till skolan nu .. Och medtanke på att Roos inte går i skolan längre så har vi ingen som kan ge oss skjuts när Ron har morgonmöte. Det suger. Men nu ska jag gå upp och koka mig en kopp té och kanske göra lite scramble eggs dagen till ära. Puss så länge!



Luciatåget i min gamla skola dagy. Sunkigt bild, men det är som det är. Ser ut som ett superfint luciatåg iallafall. Bra jobbat. Längtar tills jag är tillbaks ..


Comments
Posted by: sofie

jättefin blogg!

kolla in på min , lagt ut en text. kanske känner du igen dig och kanske blir du lättad av att veta att du är inte ensam. vi vet hur det känns.

sköt om dig fina du!

kram



www.nattstad.se/sofiecesarino

2011-12-13 @ 17:39:58
URL: http://www.nattstad.se/sofiecesarino

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0