181

Woho, är hemma och klockan är inte ens fyra, hur najs?! Jag hann även gå förbi en affär påvägen hem för att köpa benskyddstejp. My bad i ett av mina förra inlägg, matchen börjar 18.45 inte 19.45 vilket är skönt! Danica kommer och hämtar upp mig runt 17.40 någongång. Nu ska jag slänga in mina benskydd i tvättmaskinen och sen tagga fotboll genom att kolla på She's the man. Ron kanske ska komma och kolla på matchen idag och ta bilder på mig. JAAA, bilder på mig, va kul! Skämt å sido.

Fick A+ på mitt spanska prov förresten, 100%. Inte ett enda litet fel! Tjiho, mamma nu är du väl stolt över mig. Har fortfarande D i kemi men det löser sig. För, allting löser sig!


Comments
Posted by: Mamma

A+ grattis. Och som den tävlingsmänniskan du är så fixar du säkert bättre än D i kemin. Eller hur?

2011-12-14 @ 06:29:11

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0