79

För ett tag sedan kom jag hem från träningen och jag var super trött, satt jag fixade en skål med flingor & mjölk och sen slog jag mig ner i soffan där jag nu har suttit ett tag. Filmen Ratatouille har precis börjat. Jag älskar den filmen! Den får mig alltid att tänka på en av mina favorit grejer; Mat! Jag älskar mat, det är det bästa som finns. Just nu skulle jag dö för lite kina mat eller kanske thai. Nudlar, fried rice, fritrerad kyckling, shit vad det låter gott! Men antagligen så blir det något oätbart till middag .. som igår. Gina gjorde någon mexikansk rätt och det blev inte lyckat tyvärr, istället åt jag en macka.  Håller tummarna för att kvällens middag blir bättre!

Bild på thai maaaat. Min favviz.


Comments

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0