228

Godmorgon på er! Idag sov jag riktigt länge igen, super skönt!

Blev ingen skola idag för mig heller. Känns super onajs att gå till skolan när man bara kommer kolla på film och samtidigt så är jag sjuk också så det blir till att vara hemma. Mammas paket har fortfarande inte kommit vilket gör mig super ledsen, men pappa sa att de skulle beställa om mina ear cuffs och sen skicka igen. Fett dåligt att man inte kan lita på posten. Man ska skicka julklappar eller något så kommer allting bort, vafan är det för stil? Blir jätte arg! Och sånt här händer alltid mig. Jag menar om man tänker efter, sjukt mycket folk skickar julklappar runt om i hela världen. Det finns 200 utbytesstudenter i USA från Sverige, skulle lätt kunna säga att de får minst ett paket från Sverige. Och av alla de som skickar paket så kommer just mitt paket bort. Alltid att jag ska ha otur ..

Nu ska jag iallafall gå och äta frukost, undrar vad det blir idag för gott.



Det här såg ju inte alls fel ut ..

Comments

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0