303

Födelsedags Morgonen: Så, Ron och Gina kom in och sjöng för mig lite snabbt för ett tag sedan och då fick jag ett paket med godis. Sen såg jag att klockan var 09.00 så det var dags att skypea med familjen. De sjöng, käkade tårta åt mig och gav mig en fet present. Från mormor och morfar fick jag pengar till New York, och från familjen pengar till New York. I New York ska det shoppas för fullt kan jag säga! Hahah, tack så mycket! Men jag kom i säng ganska sent igår för jag kunde inte somna, så jag är super trött. Satt ska skypea med de om tre timmar igen. Då jag förhoppningsvis har vaknat till liv. Så nu ska jag fortsätta sova en lite stund. Puss!

Ata & Papa, Rons föräldrar kom precis in och sjöng för mig också satt ni vet. Haha


Comments

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0