255

Jag känner mig helt borta, känns som om julen är långt ifrån här .. men julafton är visst imorn. Har noll julkänsla i år iallafall, det är ett som är säkert. Ingenting är normalt. Hatar när inte julen följer traditioner. Det ska vara samma grej varje år, annars är det ju inte jul. Önskar att jag fick åka hem under jullovet, fira jul, min födesledag och nyår med folk jag faktiskt tycker om. Det här suger ju. Men om man tänker postivit, efter jul är det Hawaii och sen åker jag nästan nästan hem. Åh hem, vill åka nu!!!



Förra året fick jag min Iphone i julklapp, det här var den första bilden jag tog med min bebis phone. Jag & syrran förra julen. Wow, känns inte som det var ett helt år sedan ..

Comments
Posted by: Mamma

Åh, mina favvotjejer. Ni är bäst.

2011-12-23 @ 23:56:01

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0