189

Har precis kommit hem och var super taggad för jag trodde mitt paket från min kära familj skulle komma idag med mina earcuffs som jag beställde och lite julklappar, men det har inte kommit .. En aning ledsen! Men det kommer säkert imorn, hoppas jag!
Imorgon så har vi en ny match mot Logan som är det bästa laget i våran liga och ah alla tror att vi kommer förlora stort som fasikens. Men jag såg de spela en liten stund igår och ah, de var ju inte asbra om jag säger så. Men iallafall Logan har hemmamatch och deras plan suger. Det är som en matta, konstgräs fast inte med gummiplupparna och ah den är skit hård. Jätte många har skadat sig där .. Så idag på träningen så ville coach att vi skulle förbereda oss för den planen så vi spelade på asfalt. Det blev lite street fotboll - snabbt spel och passningar för att känna på hur snabbt bollen kommer rulla osv.

Nu ska jag gå och äta något litet, eftersom middagen blir antagligen inte förrän runt åtta tiden som vanligt.



Har inte kollat på julkalendern på flera dagar heller, satt det ska jag också hinna göra idag. Plus plugga lite kemi. Palla ..


Comments

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0