112

Gud, jag är fan cp sjuk just nu!! Fan min näsa bara rinner och jag kan inte andas ordentligt. Och sen rinner mina ögon också, jag hatar att vara sjuk!! Har passar Mia & Riyo hela kvällen, det är därför jag inte har bloggat. Kom precis hem. Klockan är ett här nu, mitt i natten. Satt jag måste sova, för jag ska upp imorn klockan sju typ, fuck my life. Men iallafall, de var två små änglar. Deras pappa la den minsta innan han åkte hemifrån, men sen så fick jag lägga Mia. Det var mysigt. Jag kollade på The Notebook, älskar den filmen! Men nu måste jag faktiskt sova. Hörs imorn, godnatt!



Riyo & Mia på Halloween.


Comments
Posted by: tania-dalcy

Snygg blogg!

Besök gärna min och släng in en kommentar! :D

Puss♥

2011-12-04 @ 11:34:11
URL: http://viitam.blogg.se/

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0