292

Hej på er alla!

För ett tag sedan så kom jag hem från min fotbollsträning. Och direkt satt jag mig och fortsatte med "jobbet" Ron gav mig. Det jag gör är ganska enkelt, kollar på lappar, skriver in folks namn / adresser / hur mycket pengar de gav till kyrkan. När jag kom in i rummet så såg jag även två nya lådor fult med kuvert och lappar. Schysst .. Kommer sitta i flera timmar. Men, det borde göra att jag tjänar iallafall 70dollar kanske. Det är fasikens ganska så bra må jag säga! Fast jag har ont i huvudet är allmänt trött efter träning, så det är inte alltför kul att behöva göra den här skiten. Men, det är ju för en god sak - Pengar till mig! Mycket bra.

Kommer antagligen inte kunna åka till LA över nyår heller. Det är tuffa regler med fotbollslaget, om du inte tränar blir det ingen match. Och jag vill spela match!!! Eftersom jag endå kommer missa två när jag åker till Hawaii, jag vill verkligen inte missa fler! Sen gå på någon lame parad där jag måste umgås med Caitlin ännu mer än vad jag behöver en vanlig vardag .. Jag säger nog Nejtack! Men jag har inte riktigt klurat ur vart jag ska bo och hur jag ska säga det till dom .. Men asså killarna är ju fortfarande hemma och ah, Andrew är 21år så han kan väl typ vara min "förälder" i två dagar .. Men ärligt, jag vill verkligen inte åka. Istället vill jag bara vara hemma på nyår, käka lite glass kanske, gå till starbucks, spela fotboll!!
Varför kan jag inte åka till LA?
Vi kommer vara i LA, från lördag till måndag. Paraden är på måndag och efter den åker vi hem. Jag måste vara på träningen på måndagen för att få spela matchen på tisdagen. Vi kommer åka från LA, vid två tiden på eftermiddagen. Min träning börjar 15.35 och det tar sex timmar i bil (sex timmar i bil med Caitlin, vilken mardröm!!). Men som ni ser, så går det bara inte ihop. Spelar hellre fotboll faktiskt ..


De två feta låderna jag har kvar. Vill dö

Comments

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0