294

Nu ska jag alldeles snart gå och lägga mig. Blev 8timmars jobb idag, satt jag verkligen så länge..? Kändes längre!! Haha, men det betyder att jag tjänat 80 dollars bara idag, jamen tjenare mittbene! Schysst, schysst. Plus att jag har lite kvar att göra imorn också, kanske kommer upp i 100? Det vore ju isåfall grymt asfett!!

Imorgon på morgonen så ska jag skypea med Amanda igen, superduper grymt! Sen ska jag iväg på träning & göra klart det där med namnen osv. Tror btw att jag kommer åka till LA, jag vet inte hur ska jag säga att jag vill stanna hemma + att jag har inget ställe att bo på. Såå .. hej sex timmars bilresa med Caitlin och ingen fotbollsmatch. Fan asså .. Men nu får man ta å tänka positivt. Det är ju LA, förfasikens. Ska nog kolla upp vad det är för väder där just nu. Hmm, jag hoppas det är varmt! Satt man kan ha shorts och grejer, haha det vore ju super!

Klockan är lite efter midnatt här i USA och imorgon fyller jag 17år. Imorgon ska jag gå igenom vad jag har åstakommit här i livet under mina 17år. Haha, får väl se hur det går. Puss och Godnatt!



Comments

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0