236

Vilken drama kväll! Såklart stod Catilin för hela showen. Hon och Ron har bråkat precis hela kvällen. De har skrikigt, hotat varande, smällt i alla dörrarna, utbytt en eller flera svordomar. Nu har det äntligen blivit tyst i huset, de har nämligen gått ut i garaget. Fyfan .. vill bara åka härifrån just nu! Men Brandon var fett gullig, han kom förbi rummet och frågade om jag hade hört deras bråk. När jag sa ja, så bad han om ursäkt. Det tyckte jag var väldigt omtänktsamt av honom. Plus poäng till Brandon, han ligger just nu på plus!

Nu ska jag ägna lite tid åt mig själv, ska nämligen kolla på Harry Potter. Sen ska jag ta en dusch och sova. Imorn ska jag till skolan iallafall, Ted har saknat mig och det är halvdag. Perfa!


Comments
Posted by: Kajsa

harry potter filmerna är så bra :)

2011-12-21 @ 12:47:10
URL: http://kmstyle.devote.se

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0