149

Omg, Caitlin har fan gått över gränsen nu. Hon frågade om jag skulle med på deras middag imorn i kyrkan, och jag sa kanske, men också att jag gärna ville gå på bio med Roos. Och då började hon snacka om att jag är här för att vara med dom och inte för att ha roligt. Och då sa jag, jag är visst här för att ha kul. Och att jag är med dom hela tiden och att jag alltid följer med på grejer osv. Och att jag har roligt då också. Men sen började hon snacka om att jag är här för att lära mig om nya kulturer och att det kan jag bara göra om jag följer med till kyrkan. Och då sa jag sanningen: Jag är inte här för att gå i kyrkan, jag har gått i kyrkan och det är inte direkt min grej. Jag behöver inte gå i kyrkan, det har Angel till och med pratat med Ron om. Men hon fortsatte och fyfan vad jag är lack just nu. Hon har ju ingen förbannad aning om vad hon snackar om?



Ett skratt, ett finger är allt jag har att ge dig.

Haha, Gina kom in på mitt rum och sa att hon ville prata med mig. Hon hade hört vad Caitlin sa och hon sa att jag inte skulle bry mig. Haha jag älskar Ginaaaaa!!!!!


Comments
Posted by: Max Headroom

Lugn och fin nu, ändra lite så texten blir lite rundare - vet inte vem som hittar det du skriver :-))

2011-12-09 @ 14:00:47
Posted by: Mamma

Hur gick det? Kyrka eller bio?

2011-12-09 @ 20:07:50
Posted by: Mamma

Hållet med Max. Men vem är Max?

2011-12-10 @ 17:02:37

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0