245

Hela dagen har jag gått runt och tagit desinfektionsmedel så fort jag rört något som Caitlin har rört, jag har försökt att hålla mig så långt borta från henne som möjligt - allt för att inte bli magsjuk. Men nu så berättade Gina för mig att hon inte var sjuk. Igår kväll efter hennes och Rons stora feta bråk så tog hon 10 piller av någon sort och det var därför hon spydde hela natten. Wtf, that's just messed up .. Jag blev fett chockad, men Gina sa att hon hade gjort så flera gånger förut, men det här var den enda gången hon hade börjat spy. Men asså usch, varför liksom?


'
Hon är dummare än vad jag hade trott ..

Comments
Posted by: Lisyia

Fy fan. Magsjuka är det värsta som finns. Tur att hon inte hade det - på ett vis.

2011-12-22 @ 14:01:28
URL: http://lisyia.blogspot.com

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0