314

Hej på er! Blir en snabb mobilblogg. Nu är det ju nästan nyår hos er eller hur? Weho, tagga!! Gott nytt år på er alla. Idag har jag mest hängt runt i Pasadena hos Rons farmor. Och sen åkt runt i staden. Allting är så himla fint. Det är skinande sol och jag går runt i shorts och linne. Summertimes is back! Sitter just nu på Starbucks och väntar på min Caramel Frappuccino. Life is good. Snart ska vi åka och hämta Gina som kommer med flyg till Burbank, i Burbank spelas en av mina favorit serier in - Chuck. Så är astaggad på att åka dit och bara kunna säga att jag har varit där, awesome. Men nu ska jag börja röra mig mot bilen igen. Vi hörs senare. Puss!!

 

 


Comments
Posted by: Mamma

Åh, är så avis. Kram

2012-01-01 @ 01:07:26
Posted by: ViktoriaCaroline♡

Gott nytt år fina du <3

2012-01-01 @ 01:31:05
URL: http://viktoriacaroline.blogg.se/

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0