295

Godmorgon på er!

Som jag nämnt tidigare så är det min sjuttonde födelsedag imorgon. Den kommer firas med en fotbollsträning och lasertag med lite folk. Alltså, i år blir det ingen normal födelsedag tyvärr. Vilket suger. Men man får väl göra det bästa av situationen som vanligt.

Så vad har jag åstakommit i mitt liv. Hmm, jag har rest en hel del, varit i länder som Frankrike, Spanien, Italien, Cypern, Turkiet, Danmark, Thailand, USA. Och sen nästan alla länder i Europa, en sommar så bilade vi nämligen igenom större delen -  är så lyckligt lottad medtanke på att jag har rest en hel del! Sen har jag spelat fotboll sen jag var en liten gnutte och spelar fortfarande. Kom in på mitt första val på gymnsiumet. Har mer än 100 följare på IG, hahaha! Var tvungen .. Jag bestämde mig för att åka till USA ett år (fan va dumt). Och ah, en kort lista för hela 17 år. Jag har säkert gjort mer saker som man kanske borde nämna, men jag kan faktiskt inte komma å tänka på de nu. Så .. det var nog allt.

I vanliga fall så borde den här dagen vara jätte rolig, jag brukar vara nervös och super taggad inför min födelsedag. Ni vet, inte kunna sova och vara så hyper att ingen orkar med en. Men nu, nej vem bryr sig om min födelsedag. Den kommer ju varje år. Same, same. Känner mig faktiskt en aning deprimerad, när jag börjar tänka på hur jag ska fira min födelsedag. Jag kommer gå till fotbollsträningen för att slippa umgås med min värdfamilj. Sen ska vi spela lasertag, vilket jag tror är som lasergame. Då kan man ju fråga sig, hur gammal tror ni att jag är? 17 år, jag vill mer typ gå ut på middag på min favvo restaurang. Hellre det än att få Födesledags paketet i någon svettig hall med massa ungar. Jag tycker Lasertag / Lasergame kan vara kul om man lirar med några kompisar bara för att det är roligt. Men nu, på min födelsedag? Nejtack! Men det är ju inte jag som bestämmer, de ville köra lasertag och ah jag bara följer med som vanligt.

Nu ska jag alldeles snart skypea med Amanda igen, det ska iallafall bli kul. Höra vad som händer och fötter där hemma. Taggad!!



Första bilden är från Italien 2005 och den andra är från Thailand i somras (2011). Mina pluttizar. Längtar så tills New York då jag får krama om er igen. Ni är bäst!

Comments
Posted by: Anonym

2011-12-29 @ 21:17:36
Posted by: Mamma

Vilken fin summering på dina första 17 år. Ja, vi är en lyckligt lottad familj. Kram

2011-12-29 @ 21:20:52

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0