168

Har en tråkig nyhet. Eller ja, bara tråkig för mig, spelar egentligen ingen roll för er därhemma men iallafall, imorgon är det Roos sista dag i skolan .. Sen kommer jag få äta lunch själv resten av året. Imorn kommer jag vara jätte låg. Lite små sur för att Roos ger upp och lämnar mig, men endå ledsen för att hon faktiskt ska åka. Är inte alls taggad på imorn.

Just nu ligger jag i sängen och kollar på Love Actually. Det är ju en grymt rolig. Är det en jul film förresten? Aja, nu säger jag godnatt iallafall. När jag kollat klart på filmen så kommer jag antagligen vara jätte trött, så jag kommer nog inte orka göra ett sista inlägg, så godnatt!



Just nu regnar det förresten, mysigt med lite regn smatter på taket. Puss!


Comments
Posted by: Mamma

Hej gumman. Trist med Roos men du fixar det också. Du är mycket starkare än du tror. Och va stolt över att du inte gett upp. Det är coolt.

2011-12-12 @ 10:19:18
Posted by: Elli och Emmy

Jaa de är en jul film såklart! Och tråkigt me Roos!:( vi har en ide! du kan ju ta me datan på lunchen så kan du skypa me oss då! :D pusspuss vi saknar dig<3

2011-12-12 @ 14:09:07
Posted by: Elli och Emmy

Jaa såklart de är en julfilm. och synd me Ross! :( men vi har en ide! du kan ju ta me dig datan till skolan också kan du skypa me oss när du har lunch!! :D pusspuss vi saknar dig<3

2011-12-12 @ 14:11:10
Posted by: eva ♥

hejhej, fin blogg :)

jag har bytt blogg och det vore snällt av dig om du vill följa den, kraam ♥

2011-12-12 @ 16:46:48
URL: http://ekgs.blogg.se/
Posted by: amelia seeholm

frågestund på bloggen! svarar på allt så ställ gärna en fråga :D



http://ameliaseeholm.blogg.se/2011/december/fragestund.html#comment

2011-12-12 @ 20:24:49
URL: http://ameliaseeholm.blogg.se/

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0