246

God morgon Världen! Hur mår ni idag?

Jag mår superduper! Har precis vaknat, klockan är snart elva här i USA. Sov gott i natt, jag slapp ju oroa mig över att bli sjuk .. Menmen, nu ska jag äta en snabb frukost, sen fixa mig. Planerna för idag ser ut som följande, jag ska åka och hämta upp Roos, sen ska vi vidare till ett köpcentrum i Pleasanton. Det blir lite shopping, Panda Express osv. En mysig dag med en kär vän helt enkelt. Har saknat min Roosii, förut träffades vi varje dag och nu, har jag inte sett henne på jag vet inte hur länge. Men därför kommer idag bli askul! Super taggad!

Men oj, nu rinner tiden iväg, måste äta något magen kurrar sönder! Vi hörs när jag kommer hem igen. Puss!



Gammal bild. Togs för mindre än ett år sedan.

Comments
Posted by: Mamma

Låter som en toppendag. Kram från mamsen.

2011-12-22 @ 22:05:28

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0