272

Okej, kom precis hem från Leonards house där jag firade jul för andra gången. Fick lite små paket där också, en tischa där det står i love NY dock är den rosa, satt kommer nog inte använda den så mycket. Mitt finaste paket var en söt nallebjörn som jag fick av Mia. Bilden nedan. Hade det var iallafall kul och ah, var nöjd med dagen. Hade såklart roligast med Nick & Mia, mina små filurer. Haha, jag & småbarn passar grymt ihop!

Nu ska jag iväg och sitta barnvakt åt Mia och Riyo eftersom deras föräldrar fick biokort satt de ska på en liten dejt. Jag älskar att sitta barnvakt åt de små liven så det gör jag gladerligen. Nu ska jag sticka iväg, har på mig min nya poncho. Ikväll kommer det kanske upp en och annan bild från dagen. Hinner dock inte nu. Måste kila, Puss!


Sötaste lilla björnen!! Och det roligaste: Mia köpte bara present åt mig, hahaha känn på den!!

Comments

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0