151

Matchen gick okej, det blev lika. Idag har det blivit extremt lite bloggande medtanke på skola och match. Och nu måste jag snabbt hoppa in i duschen för vi ska åka iväg och käka jul middag i min värdfamiljens gamla kyrka i Stockton. Två timmars bilresa dit .. Fett ovärt. Men jag måste dit eftersom det är ju därför jag är här enligt Caitlin ..

Roos har bestämt sig att för att åka hem till Holland nu iallafall. Hon vill helst åka hem efter jul och innan nyår satt det är ganska snart. Hon ska antagligen sluta gå i skolan och spendera sina sista dagar kolla på nya grejer, besöka SF igen och lite så. Jag kommer sakna henne!


Comments
Posted by: Mamma

Jag tror att Roos kommer ångra sig, tyvärr. Men hon verkar ha bestämt sig.

2011-12-10 @ 17:00:43

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0