169

Först. Elli & Emmy det är faktiskt inte en dum idé, tyvärr har jag inte internet i skolan :( Så det kommer nog inte funka. Men jag ska försöka klura ut en lösning på det problemet. Mitt nya uppdrag är att hitta ett ställe i närheten av skolan där man kan ha fri wifi. Jag kommer lyckas, tro mig!

Hej alla fina!
Blir bara ett snabbt inlägg nu för jag ska alldeles strax dra iväg till Fremont Hub, ett shopping ställe, där jag ska köpa lite grejer till fotbollen. Idag var det en ganska så bra skoldag, även fast det var Roos allra sista dag på Kennedy. Kan inte fatta att hon aldrig mer kommer tillbaks till pluggen och att jag antaligen aldrig mer kommer se henne, precis som med Shiomi som nu också har flyttat ifrån mig. Nobody likes me .. Och Roos ska ju åka hem, det känns bara jätte cp. Åh hem .. jag vill också åka hem ..!

Alldeles strax ska jag lägga ut dagens outfit och sen dra iväg. Hörs när jag kommer hem. Puss!


Comments

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0