257

Hej mina kära! Och God Jul på er. Här i USA är det fortfarande den 23 december. Blev en snabbis till Luckys idag där jag köpte presentkort på itunes till alla i min värdfamilj förutom Caitlin. Nu ska jag slå in de presenterna och sen sätta fast dom på de fina korten jag gjorde. När jag kom tillbaks från Luckys, där jag även köpte nya festliga nagellack och facewash, så ringde Rob och frågade om jag kunde sitta barnvakt åt Mia & Riyo, och det kunde jag ju, satt jag sprang över till de och satt barnvakt fram tills nu. Då slog det mig, jag har helt glömt bort att köpa julklapp till Mia, satt det ska jag iväg å göra imorgonbitti. Shit pommes, hur kunde jag glömma det liksom .. Men det lilla misstaget rättas till imorgon på självaste Julafton.

Nu ska jag kolla på julkalendern och slå in paket. Ge mig julkänsla!!



Comments

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0