163

Hello Fellaz!
Har precis kommit hem från en skön dag utan Caitlin, tyvärr så var hon tvungen att jobba, vilket inte gjorde mig något överhuvudtaget. Vi var i kyrkan två hela timmar och jag var så uttråkad. Mia som också var uttråkad fick sitta och spela på min mobil, så jag hade ingenting att göra. Det sög! Sen skjutsade vi hem Caitlin och drog på bio. Vi såg Arthurs Christmas, det var en helt okey julfilm tycker jag väl. Man fick dock en konstig syn på jultomten, om jag hade varit mindre så hade jag nog inte gillat hur de beskrev Tomten i den filmen! Efter bion så åkte vi till Hometown Buffet och jag käkade ihjäl mig. Jag aldrig äta mer. Just nu är jag sådär äckligt mätt. Så jag ska bara ta på mig mjukis kläder och sen ligga i sängen och kolla på massa serier. Vilken är eran favorit serie? Har snart kollat klart på alla mina, så jag behöver nya förslag. Hoppas ni sover gott därhemma. Puss!





Mia gör sådana här dagar mycket roligare!


Comments

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0