146

Min älskling (datan) fungerar fortfarande inte .. Rob, min värdmammas systers man, sa att jag borde testa uppdatera allting, internet och alla program som Windows erbjuder, så det håller jag på med just nu. Håller alla mina tummar för att det funkar. Om det inte funkar så kommer jag nog göra något drastiskt. Typ hoppa ut genom fönstret. Tyvärr är det ett enplanshus så det kommer nog inte göra saken bättre. Skämt å sido, jag kommer seriöst flippa om inte min data börjar fungera igen. Då kan jag varken skypea på den eller på min iphone. Fuck USA, allting bara går sönder i detta äckliga land!

Och som grädden på moset så kommer jag bli ensam kvar här snart, då Roos har bestämt sig för att lämna USA efter jullovet.Hon klarar inte av att bo här längre, men samtidigt vill hon inte åka hem för att hon vet att hon kommer ångra sig. Så idag berätade hon för mig att hon har letat efter andra länder att vara utbytesstudent i, England var fullt, men det var inte Irland. Så nu funderar hon på att åka till Irland och vara utbytesstudent där. Hon är inte helt säker på att hon vill göra det ännu, men vad hon än bestämmer sig för att göra så kommer hon lämna mig efter jullovet. Antingen så kommer hon då åka till Irland eller så kommer hon åka hem. Så jag kommer vara helt ensam kvar.. Vet inte vad jag ska ta mig till. I'm going to miss her so much. Even though we fight alot, you are my only friend here in America.


Comments
Posted by: Mamma

Hoppas att Roos stannar. Kan jag muta henne med några godispåsar Bilar?

2011-12-09 @ 20:11:51

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0