143

Godmorgon och godkväll, har jag nämnt att jag hatar tidsskillnaden. Det hade varit okej om det var 2-3 timmar, men 9 timmar är för mycket! Det är super svårt att hitta en skype tid som funkar på vardagar och på helger så är man upptagen en hel del. Men man får bara göra det bästa av situationen.  Jag var sen idag också, men nu är jag mer sur på klockan. För klockan i mitt klassrum går före min och Kennedys klocka, satt man tror att man kommer i tid, men nejnej. Om vi hade gått efter Kennedy tid så hade jag varit i tid idag. När jag kom in i klassrummet och såg att jag var markerad gul på listan, så vart jag fett sur, för jag trodde verkligen att jag skulle vara i tid.  Idag måste jag komma ihåg att köpa PreWrap och benskyddstejp.

Comments

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0