280

Okej, nu är klockan fem på morgonen och jag har inte sovit en blund på hela natten. Ville sova, men kunde inte. Visste att det skulle bli såhär när jag vaknade klockan fyra på eftermiddagen igår .. man får väl ta och skylla sig själv helt enkelt. Jag måste verkligen vrida tillbaks dygnet, det här funkar bara inte.
Jag är iallafall uppe nu och ska fixa till håret, sätta på lite smink och sen klä på mig lite myskläder. Roos kommer och hämtar upp mig om drygt en timma. Sen blir det till att säga farväl till min gode vän på flygplatsen.

Jag kommer väl komma hem runt tio tiden igen, då ska jag lägga mig och sova i typ två timmar. Sen blir det upp igen, för jag har fotbollsträning idag vid halv fyra. Den ska jag banne mig inte missa! Vill träffa alla brudarna igen och det ska bli skönt att träna.



Kommer få se soluppgången idag.

Comments

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0