275

God morgon, eller kanske god eftermiddag eftersom klockan redan är 16.00. Kan inte fatta att jag har sovit bort hela den här dagen .. Helt sinnessjukt. Aja, jag har iallafall vaknat nu och känner mig jätte utvilad. Men jag vet inte riktigt hur det kommer bli ikväll / imorgon medtanke på att jag antagligen inte kommer kunna sova ikväll, men jag behöver verkligen sova för jag ska upp klockan 05.00, för att lämna av Roos på flygplatsen. Därför så måste jag upp och bli trött nu. Eller först pigg och sen trött kanske ..

Ska nu iallafall ligga kvar i sängen ett tag, sen gå upp och duscha. Efter det ska jag nog ta mitt presentkort på Starbucks och dra dit en liten stund. Lite kaffe kommer nog göra mig pigg.
Men nu ska jag mysa och se klart Pirates of the Caribbean som jag inte hann göra igår. Puss!


J a c k  S p a r r o w  ä r  d ö s n y g g

Comments

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0