239

Okej, så jag hade ju planerat att gå till skolan idag, men så blev det ju inte, eftersom att jag fick två timmars sömn i natt. Då kan man ju fråga sig vad jag gjorde uppe så länge, men jag gick faktiskt och la mig vid tolv. Men Caitlin blev sjuk inatt, och då menar jag inte att hon började hosta lite, utan hon blev riktigt magsjuk. Klockan två var första gången hon sprang till badrummet. Och jag hatar magsjukan, jag kan inte vara magsjuk, det är  det värsta jag vet. Så jag sprang ner och hämtade mitt handdesinfektion medel. Sen andades jag genom mitt täcke. Vill inte bli smittad!!! Iallafall, Caitlin kom tillbaks till rummet cirka 7 minuter senare och gick å la sig. Sen upprepades samma grej, Caitlin springer till badrummet - kommer tillbaks 7minuter senare, halv två, tre, halv fyra, fyra, halv fem och klockan fem var hon uppe sista gången. Och varje gång hon sprang upp så vaknade jag eftersom hela sängen skakade. Så jag fick typ två timmars sömn satt det blev ingen skola för mig idag heller. Men det gör inte så mycket, den här veckan gjorde vi ingenting iallafall. Och idag var det halvdag så skolan slutade klockan tolv.
Men aja, Winter Break !!! Tjihoo


Comments

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0