451

Idag var det min första dag på Washington High School. Det gick faktiskt helt ok. Människorna var trevligare och sen kom jag ju in mitt i deras termin eftersom de inte har bytt ämnen efter halva året så var det ganska tydligt när en ny person kom in, så alla märkte ju verkligen att jag var ny, haha! Käkade lunch med Tiana och Lenai. Och ah, det var faktiskt en bra första dag, förvånandsvärt hahaaa.

Mitt schema är rättså chill, US History, English 11, Idrott, Kör (!?), Algebra 1 och Digital Imagine. Min counsler sa faktiskt förlåt för kör grejen, men det fanns ingen annan enkel klass kvar den perioden. Och han sa att jag kunde låtsas sjunga, satt det tänker jag göra, eller asså jag gjore det idag också, hihi.

Imorgon ska jag tillbaks till Kennedy. Det är nämligen fotbollsträning. Nu är nog de flesta ganska chockade, men vårat lag gick vidare till playoffs, NCS, satt det är slutspel som gäller!!! Första gången för Kennedy i slutspelet på över tjugo år. Wow, det känns så underbart. Först trodde jag inte att jag skulle kunna spela eftersom jag inte går på Kennedy längre, men Stephanie ringde idag och sa att jag kunde lira och att det var ok. Satt på onsdag gäller det. Och gissa vad .. Vi ska åka limousin till matchen!!!!!!! Våran huvudcoach har fixat limo ride, hur ballt?? Hahahaha fett awesome. Livet leker just nu i USA.
Och eftersom jag ska till Kennedy imorn kommer jag få träffa Stephanie!!! Woohooo. Mitt första riktigt lyckliga moment i USA (förutom Hawaii som var lyckligt hela tiden). Jag bor i en asbra familj, har bytt skola, har kompisar på min andra skola som saknar mig och mitt fotbollslag äger! Hur grymt? Love My Life


Washingtons framsida.


Comments

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0