430

Hej bloggfan!!

Idag efter skolan så drog hela fotbollslaget förutom alla seniors hem till Samantha för att göra posters till alla seniors eftersom det är deras sista år på fotbollslaget. Det var jättekul. Vi åt pizza, vårrullar, cookies och jordgubbar. Vi hade det så fett mysigt. Kom närmare brudarn i laget och just idag så skulle jag aldrig vilja byta skola. Det är därför jag är så "confused" för vissa dagar så vill jag bara lämna det här stället, men andra dagar (som idag) vill jag verkligen inte åka hem. Åh jag hatar det här! Jag vet inte vad jag vill .. Hade iallafall en bra dag och ser framemot morgondagen, helt klart. För då är det fredag och sen helg. Wopaa!!

 


Comments

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0