454

Hej bloggen! Jag vet dåligt uppdatering .. men nu har jag fått i ordning alla mina grejer här hemma hos Angel, så det kommer nog bli bättre update nu.

Idag har det varit en rättså mysig chill dag. Vaknade runt elva, gick upp klockan tolv. Kollade på tv och bara myste i ett par timmar. Såg bland annat på The Voice, vilket är en underhållande musik show här i USA. Där folk sjunger inför en jury och de i juryn (Cee Lo Green, Adam från Maroon 5, Brandy, någon country sångare och Christina Aguliera) ska då välja om de vill ha med den personen i deras team. Men det roliga är att de sitter med ryggarna mot sångaren, så först får de bara lyssna på deras röst - sen vänder de på stolarna om de vill ha med personen i deras lag .. fattar ni? Om fler i juryn väljer samma person, så får han/hon avgöra vilket team de vill vara med på. haha jag vet är sämst på att förklara, men det var roligt iallafall! Vi åt middag på Dennys, vilket är en liten "diner" som serverar frukost hela dagen, satt det blev frukost till middag, haha! Sen när vi kom hem spelade jag Modern Warfare 3 och nu ska jag kolla på serier och sen sova.

Allt som allt, det var en bra dag! Också skönt att det är söndag imorn + att vi är lediga på måndag, satt det är mycket av helgen kvar!! Woopaa


Det här söta meddelandet hade jag fått imorse när jag vaknade utav min lillasyster! Vilket ängel hon är, mindre än en vecka kvar nu tills jag får krama om henne igen. Love

Comments
Posted by: Mamma

Längtar. Puss

2012-02-19 @ 10:40:29

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0