445

Ojoj, så mycket som har hänt. Jag har flyttat från Caitlins hus, igår hände det. Spelade match mot American, förlorade 2-1, men vi spelade bra. Idag försökte jag byta skola från Kennedy till Washigton vilket nog kommer hända den här veckan. Tråkigt men skönt tror jag nog att det kommer bli. Idag käkade jag middag hemma hos Stephanie efter träningen, sen drog vi till killarnas match. Träffade några brudar i laget + Rolando och några andra killar på JW. Det var Varsitys sista match så de hade senior night, Sam hade gjort mycket fina postera och ah, det var kul. Nu är jag tillbaks hemma hos Angel igen. Ska duscha alldeles snart :) puss!!

På bilden; jag och Eva på killarnas match.

 


Comments

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0