440

Tjenare Bloggfan!!

Efter att ha kollat på nästan hela superbowl matchen mellan NY och NE så har jag bara en fråga: hur kan folk gilla Amerikansk Fotboll? Det är en långsam sport och matchen tar några timmar och utav de timmarna så spelar de kanske 40minuter av tiden. NY vann iallafall, fast det var inte stort. I halvtid så körde Madonna ett framträdande med LMFAO, Cee Lo Green, Nicki Minaj (de var bara med en kortis). Det var en ganska kul liten show. Umgicks med Nick och Mia. Haha ni skullw sett när jag kom in i huset och Nick såg mig. Jag trodde först inte att han kände igen mitt nya bruna jag haha! Aja, det var en helt okej dag. Nu ska jag lägga mig i sängen å chilla. Kyss!

Förresten hur känns det med 17 minus grader? Här går man runt i t-shirt och flipflops på dagarna, utan att frysa haha!

 


Comments

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0