355

Så, Mia och de var här och åt middag och det var mysigt. Vi kollade klart på filmen och Mia var super stolt över att hon inte blev rädd under filmen, haha liten tuffing. Nu har jag precis skrivit ut lite info om New York och Hawaii. Snart smäller det ju, värmen om bara 13 dagar åhh taggad!! Jag behöver verkligen komma iväg och ha lite kul. Ska bli så himla skönt ska ni veta. Sitter just nu i sängen och dunkar musik förfullt i mina hörlurar, speciellt en låt som jag hörde igår när jag kollade på Scream 4, så jäkla fett!! Har också fixat lite med väggen ovanför min säng, har satt upp super mycket fina bilder. Känns mer som hemma om jag har bilder på de jag älskar runt omkring mig. Ska alldeles snart sova. Har börjat med lite nya rutiner, ska gå och lägga mig tidigare satt jag orkar med skolan utan att slumra till då och då under lektionerna. Har ju kvarsittning imorn också .. Piss!
Men nu ska jag sova, Pusspuss!




Comments
Posted by: Mamma

Låter som en bra ide.



Sov gott

2012-01-09 @ 09:12:20
Posted by: selena :)

hej du!

jag har en tävling på min blogg där man kan vinna två biobiljetter, om du vill vara med kan du kolla in länken här; http://pixelpowah.blogg.se/2012/january/t-a-v-l-i-n-g.html#comment



Ha en bra dag, Kram!

2012-01-09 @ 17:39:16
URL: http://pixelpowah.blogg.se/

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0