316

Hej på er alla! Nu är det ny dag och nytt år.
Sitter just nu på Starbucks och dricker en frappuccino. Det är sjukt varmt!!! Hela 29grader, jag dör. Men samtidigt så älskar jag värmen. Shorts och linne idag med, helt underbart. Ron och Ata var uppe tidigt för att fixa våra platser till paraden. Så nu idag ska vi bara sitta på våra platser och vakta dom. Det är redan mycket folk på plats inför paraden. I natt ska vi sova i bilen också, haha!
Imorgon är det först paraden från 08.00 - 12.00. Efter det ska vi packa ihop alla grejerr och sen åka till stranden! Sol och bad i någon timme och sen tillbaks till Fremont. Jag älskar Pasadena, värmen, alla byggnader är så sjukt snygga. Har inte tagit så mycket bilder med min iPhone, så ni får allt vänta på de bra bilderna ett litet tag till. På tisdag ska jag lägga ut de både på facebook och lite på bloggen. Ha tålamod mina vänner.
Nu ska jag kolla min facebook lite snabbt, medans jag har internet. Hörs lite senare, Puss!

Comments

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0