418

Hej bloggen!

Idag så började vi med nya ämnen i skolan och det kändes faktiskt som en ny fräsch start. Nya klasser, nytt folk, skön bränna. Idag var det en bra dag. Ett kärt återseende med de kompisar som jag faktiskt har. Sen var det kort dag också! Först Algebra 1, den klassen kommer nog bli den tråkigaste den här terminen. Sen blev det Engelska 11, hade några polare i den klassen faktiskt, så det var helt okej. Efter det var det Brunch, då var jag med Stephanie och hennes kompisar. Efter det blev det foto och gissa vem som var i min klass .. Såklart Caitlin. Fan asså, jag blev så himla irriterad. Såklart ska hon vara i min klass också, fan också. Vilken jävla otur!! Fast jag bara ignorera henne och gick vidare. För vi är inte kompisar! Och jag tänker inte låtsas vara hennes kompis bara för att jag oturligt nog bor med henne. Efter det hade jag US History och Stephanie är i den klassen satt det kommer nog bli awesome. Najsbajs!!! Efter skolan drog jag till Luckys för att köpa lite nya anteckningsböcker till mina klasser. Sen drog jag hem, käkade lite medans jag snackade med Elli på skype. Juste, glömde nästan att nämna att jag ringde Emmy idag på fotolektionen på Viber. Love Viber!!! Sen blev det träning och nu är jag hemma igen. Kollar på The Art Of Getting By, älskar den filmen. Så grymt fett!





Comments
Posted by: Mamma

Hej. Skönt och roligt att det var en bra dag. Håller tummarna för att de blir fler och fler. Kram

2012-01-31 @ 17:02:40

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0