331

Hej på er!
Hoppas ni haft en skön dag med mycket sömn, för det var då inget jag fick så mycket av i natt. Hade svårt att somna och det visade sig även på dagen då jag nästan slumrade till på spanska lektionen. Kaffet jag drack imorse hjälpte inte till. Min morgon blev inte bättre när jag kom försent till skolan just den dagen då min lärare bestämde sig för att börja ge ut detention, satt på måndag ska jag på kvarsittning. Det betyder att jag kommer missa början av träningen. Det suger ju!

Men nu till något roligare - att träffa alla kompisar igen! Lunchen spenderades med Taylor & Stephanie, vi hade super kul och pratade om vad vi hade gjort på lovet osv. Taylor hade även köpt en födelsedagspresent till mig som hon ska ta med till skolan imorn, gulligt va?! Rolando var även glad över att se mig tillbaks i skolan. Haha, grabben hade verkligen haft tråkigt den sista veckan i skolan då jag var "sjuk". Men vi hade som vanligt askul på mentorstiden.

Nu är jag hemma och ska precis dra å fixa något att äta inför matchen. Kanske blir lite pasta med sås eller något liknande. Ikväll är det alltså fotbollsmatch mot Mission. Jag känner två tjejer i deras lag, från mitt andra lag utanför skolan MVU. Ska bli kul att spela mot dom och förhoppningsvis vinna. En av de tjejerna är grymt irriterande satt det skulle va najs att vinna över dom bara för att se hennes reaktion. Wiho liksom, det skulle göra min dag.

Men nu måste jag gå, önska mig lycka till, så hörs vi när jag kommer hem. Puss!


Mitt lag utanför skolan, Mission Valley Uniteds matchställ.

Comments
Posted by: madelen

fin blogg!

kolla gärna in på min! :)

2012-01-06 @ 13:11:55
URL: http://mmadelenbergh.blogg.se/

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0